2013. március 17., vasárnap

6.rész

Szóval.
Harry és Liam felmentek a szobára, mondván fel kell magukat frissíteni az estére. Nekem sem ártott
volna hazamenni és ledobni magamról ezt a kényelmetlen munkaruhát.
19.14
Útközben felhívtam Stacyt és hál'istennek ráér és be tud jönni estére a hotelba.
Mikor hazaértem, üres volt a ház. Találtam egy cetlit a hűtőn, miszerint anyáék elmentek vacsorázni. Remek.Legalább nem kell magyarázkodnom, hogy hová megyek az este.
A szobámba érve Jo köszöntött. Georgi is ott volt, az ágyamon pihent. "Mi a helyzet srácok? Ma elmegyek..bulizni.ehmm...kiváncsi vagyok mi lesz belőle.." Majd odament a szekrényemhez és az estéhez alkalmas ruhát kerestem. Egy kényelmes farmer és egy fekete, kissé kivágott felső mellett döntöttem. Ledobtam a székemre és mentem tusolni.
19.55
A konyhában készítettem magamnak egy szendvicset, miközben a híreket figyeltem. A hűtőben találtam 4 Jack Daniels-t. Hm, mi lenne, ha..egyet elvennék? Elvégre marad 3..  Gyorsan beletettem a táskámba és még dobtam bele néhány zsepit, szájfényt, sprét és a mobilomat. Az órára néztem..20.19
Lassan-nagyon lassan elindulok. Anyáéknak hagytam egy levelet, hogy bulizni mentem és valószínűleg éjfélre itthon leszek. Még tettem Jo-nak és Georginak kaját a táljukba, meg tiszta vizet és elbúcsúztam tőlük. A Jack Danielssel a táskámban, szaporán dobogó szívemmel és nagy mosollyal bezártam magam mögött az ajtót és elindultam az 5 szexistenhez.


.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése